לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Keep it simple


"החיים הם לא משחק ספורט. אם אתה חושב רק לצפות, אז תראה את חייך חולפים להם בלעדייך."

Avatarכינוי: 

בן: 35

Google: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2022

נפתח לי הראש עכשיו.


 

חטפתי כאפה מטפורית.

נתקלתי במחסום שניסיתי לעבור דרכו, ונפגעתי.

אז קצת כאוב, קצת דומע, ועם כמה מיצמוצים והרכנת ראש זה בטח יעבור.

 

כמה כואבת תחושת חוסר האונים.

כמו תיסכול של ילד בגובה 1.39 כשהמתקן המגניב בסופרלנד דורש 1.40

 

אפשר להשתולל בזעם אבל לדעת שזה לא יפתור כלום.

רק לחכות, כמו ילד "טוב".

עד שהדברים יסתדרו מאליהם? או מאלוהים? למה זה קרוב דיקדוקית?

 

גאד הייתי מקריב קרנף לעולה אם הייתה לי תשובה בראש.

אבל רק אדים של ויסקי יש לי בראש. 

ומהם לא תיצמח לי התשובה.

 

נכתב על ידי , 31/7/2022 17:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור זקן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור זקן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)